گل آرایی ماشین عروس

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      چطور لباس عروس مناسب انتخاب کنيم

      شما مطمئنا دوست دارید در روز عروسی خود بی نظیر باشید، پس انتخاب لباس عروسی مناسب مسئله ای کلیدی خواهد بود. با انتخاب یک لباس عروس سفید سنتی یا هر سبک خاص دیگری شما نیازمند لباسی خواهید بود که زیبایی های شما را به نمایش بگذارد. اکثر دختران قبل از رفتن به  مزون لباس عروس  برای انتخاب لباس عروس مناسب با توجه به انواع سبک ها و قیمت های موجود سر در گم می شوند.مشابه خیلی چیزهای دیگر در برگزاری یک مراسم عروسی، انتخاب لباس عروس مناسب نیز نیازمند برنامه ریزی دقیق، با توجه به سلیقه و محدودیت های شما و صبوری برای انتخاب بهترین گزینه که شما را در شب عروسی با شکوه جلوه دهد، می باشد.

      مجموعه ایران ود آماده ارائه بهترین لباس عروس برای مراسم عروسی شما میباشد

      انتخاب بهترین لباس عروس با توجه به فرم بدن شما

      Wedding Dressدر برگزاری یک مراسم عروسی، انتخاب لباس عروس مناسب نیز نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد.

      1-اگر فرم بدن شما به شکل گلابی یا سیب است از لباسی با قالب A شکل استفاده کنید.

      یکی از مهمترین جنبه های یک لباس، تناسب آن با اندام شماست. قبل از رفتن به مزون لباس عروس برای خرید بررسی کنید که چه قالب لباسی متناسب با اندام شماست. اگر سینه های کوچک و پاهای فرم دار دارید، لباسی با قالب A گزینه مناسبی خواهد بود. این قالب لباس شامل دامنی می شود که از کمر به سمت پایین فرمی مشابه شکل حرف A را ایجاد می کند و معمولا برای اکثر فرم بدن ها مناسب است به ویژه برای افرادی با پایین تنه گلابی شکل و در حالت کلی برای تمام افرادی که دوست ندارند لباس آنها در قسمت پایین تنه جذب باشد. برای برجسته کردن و جلب توجه برای هر نقطه از بدنتان می توانید از تزئین های ویژه ای استفاده کنید به عنوان مثال استفاده و دوختن اشیای براق اشک شکل بر روی قسمت پشت لباس و اطراف کمر می باشد. از انتخاب لباسی که زرق و برق زیادی در قسمت پایین خود دارد اجتناب کنید چراکه باعث می شود پایین تنه شما بزرگتر به نظر برسد.

      2-اگر سینه های شما بزرگ است بهتر است از لباسی کمکی و پوشش دهنده استفاده کنید.
       

      https://goo.gl/rkTkxS

      اگر سینه های بزرگی دارید، لباسی که در قسمت بالا تنه پوشش دهنده باشد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این نوع لباس به شما کمک خواهد کرد در شب عروسی تان همانگونه که دوست دارید به نظر برسید.
      خانم هایی که بالا تنه بزرگی بزرگی دارند از اینکه نمی توانند لباس دکلته بپوشند همیشه ناراحت هستند، در حالیکه می توانند از این نوع لباس ها استفاده کنند فقط برای اینکه بیشتر احساس راحتی کنند باید مراقب باشند که متناسب با فرم بدنشان لباس خود را انتخاب کنند.
      لباس های با یقه مربعی شکل نیز می تواند گزینه خوبی برای این فرم بدن باشد چرا که زیبایی های بدن شما را بدون اینکه بیش از حد باشد، جلوه می دهد.

      3-برای افرادی که سایز بزرگتری دارند لباس های امپراتوری توصیه می شود.

      لباس های امپراتوری بسیار مشابه لباس های با قالب A هستند با این تفاوت که از پایین سینه شروع به ایجاد شکل حرف A می کنند در حالیکه در قالب A شکل این موضوع صرفا برای پایین تنه اجرا می شود. این لباس ها بسیار تحسین برانگیز بوده و برای افرادی که علاقه به پوشیدن لباس های جذب ندارند گزینه مناسبی محسوب می شود.
      وقتی که می خواهید لباس امپراتوری انتخاب کنید، بهتر است سایز بزرگ که دارای پارچه اضافی است را انتخاب نکنید چرا که برجسته کردن فرم بدنتان به میزان اندک توصیه می شود.

      4-برای فرم های بدنی کوچک لباس هایی توصیه می شود که جلب توجه در راستای عمودی ایجاد کنند.

      از انتخاب لباس هایی که هر گونه جلب توجه در راستای افقی می کند اجتناب کنید به عنوان مثال: لباسی با راههای افقی. در عوض تمرکز خود را روی طراحی هایی بگذارید که در راستای عمودی هستند به عنوان مثال استفاده از کفش پاشنه بلند، راههای عمودی و هر گونه طراحی دیگر برای جلب توجه در راستای عمودی.
      لباس امپراطوری نیز با جلب توجه به بالا تنه و بلند به نظر رسیدن پایین تنه می تواند گزینه خوبی برای فرم های بدنی کوچک باشد.

      5-افراد قد بلند و لاغر می توانند از هر دو دسته لباس جذب یا گشاد استفاده کنند.

      اگر شما لاغر و قد بلند هستید ممکن است بخواهید لباسی انتخاب کنید که فیزیک بدنی شما را بیش از پیش به نمایش بگذارد یا اینکه ممکن است قصد داشته باشید انحناهای بدن شما بیشتر در چشم باشد. بر اساس سلیقه شخصی، شما می توانید از لباسی جذب که فرم بدنی کشیده شما را بیشتر برجسته کند استفاده کنید یا اینکه از لباسی گشادتر با طرح ماهی شکل برای ایجاد انحنا در فرم بدنی خود استفاده کنید.
      لباس های جذب لزوما تنگ نیستند اما به گونه ای طراحی شده اند که انحنا ها و فرم بدنی شما را پنهان نمی کنند. اگر در مورد قسمت خاصی از بدنتان حساسیت دارید می توانید از لباس دیگری استفاده کنید.
      https://goo.gl/rkTkxS

      6- فراموش نکنید که شما بهتر از هر کس دیگری خودتان را می شناسید.

      اساسا اصول و عرف های زیادی برای انتخاب لباس متناسب با فرم های بدنی مختلف وجود دارد و به هنگام انتخاب لباس بهترین نقطه برای شروع هستند. اما باید مراقب باشید که لباسی را انتخاب کنید که در عین تناسب با اندام شما، با آن راحت باشید و آن را دوست بدارید.

      یک روش مناسب برای فهمیدن این موضوع که چه لباسی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود، نگاه کردن به لباس هایی است که در حال حاضر دارید. هر چند در مقایسه با لباس عروسی رسمیت کمتری دارند اما نشان می دهند که عمدتا شما چه سبک لباسی می پوشید و با آن احساس راحتی می کنید.
      یک روش دیگر این است که قسمتی از بدنتان که مورد علاقه تان است را انتخاب کرده و طرحی را انتخاب کنید که آن قسمت را به بهترین شکل جلوه دهد به عنوان مثال اگر دستان و بازوهای خوش فرمی دارید، از یک لباس بدون آستین استفاده کنید که آن بخش ها را در معرض نمایش قرار دهد.
      برجسسته کردن بخشی از بدن لزوما به معنای بی حجاب کردن آن نیست. مراقب باشید که پاهای خود را بیش از حد لخت نکنید چراکه هرچه بیشتر پوست شما معلوم باشد، باعث می شود لباس شما کمتر رسمی به نظر برسد.


      نویسنده : نوین مارکتینگ
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1396 ساعت: 14:34
      بازدید : 287

      نکاتی درمورد تزئین ماشین عروس

      اگر ساعت‌ها وقت خود را در اینترنت برای پیدا کردن عکس‌های تزئین ماشین عروسی گذرانده باشید، می دانید که تزئین مناسب و
       گل آرایی ماشین عروس می‌تواند یک ماشین خوب را به یک ماشین فوق العاده تبدیل کند. چیدمان گل‌های ساده و رنگارنگ بر روی ماشین می‌تواند کل ظاهر ماشین را تغییر دهد. فقط کافی است یک روبان با رنگ مناسب را در جا و زاویه‌ی درست قرار داد تا ماشین را از این رو به آن رو کرد. فقط کافی است بدانید چی را کجا بگذارید.
      از چه رنگی باید در تزئین ماشین عروس استفاده کرد؟
      رنگ خود ماشین برای تزئینات خیلی مهم است. موقع تصمیم‌گیری در مورد رنگ و نوع تزئینات باید حتما رنگ خود ماشین را در نظر بگیرید. انتخاب رنگ مناسب می‌تواند به جذابیت ماشین بیفزاید.با توجه به فصل و زمان مراسم عروسی میتوانید از گلهای مربوط به آن فصل در گل آرایی ماشین عروس استفاده کنید.
      خیلی راحت می‌توان ماشینی را که قبلا فقط خوب و شیک بود را به یک ماشین شگفت‌انگیز تبدیل کرد. خب حالا باید از کجا شروع کرد؟ چه چیزهایی را نباید فراموش کرد؟ از چه چیزهایی باید مطمئن شد؟ از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟ کدام یک از ایده‌های تزئین ماشین عروسی به درد شما می‌خورد؟
      در این مقاله شما را در زمینه‌ی تزئین ماشین عروسی راهنمایی می‌کنیم.
      ایده‌های حرفه‌ای برای تزئین ماشین عروسی
       
      Wedding-car-decoration
      گل-آرایی-ماشین-عروس
      1.تصمیم بگیرید تا چه اندازه می‌خواهید ماشین عروس را تزئین کنید.
      برای تزئین ماشین عروسی راه‌های وجود دارد. خیلی‌ها دوست دارند تزئینات کاملا ساده باشد و ترجیح می‌دهند فقط یک روبان روی کاپوت ماشین قرار بگیرد. برخی دیگر به دنبال یک سبک مینیمالیسم براقند، یعنی تزئینات زیادی نکنند اما همان تزئینات خیلی به چشم بیاید.
      به عنوان مثال می‌توان کل ماشین را شبیه به یک هدیه کرد. از هر چهار طرف ماشین رشته‌های روبان را بالا آورد و روی سقف ماشین پاپیون کرد، درست مثل یک کادوی بزرگ.یا شاید دلتان بخواهد تزئینات‌تان کامل باشد از گل و پاپیون و روبان در گل آرایی  ماشین عروس خود استفاده کنید. اول از همه باید تصمیم بگیرید می‌خواهید تا چه حد تزئینات کنید. بهتر است که به تنهایی در این مورد تصمیم نگیرید و نظر همسرتان را هم در این زمینه بپرسید.
      2. چه کسی باید کار تزئین را انجام دهد؟
      در مرحله‌ی بعد باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید خودتان ماشین‌تان را تزئین کنید یا ترجیح می دهید این کار را به یک شرکت تشریفات مجالس بسپارید.
      شاید تزئین حرفه ای کمی هزینه بر باشد، اما دیگر دردسر تزئین ماشین روی دوش‌تان نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت به بقیه کارهایتان برسید.
      از طرف دیگر، اگر خودتان ماشین‌تان را تزئین کنید هم می‌توانید بیشتر پس‌انداز کنید، هم احساس نزدیکی بیشتری به ماشین عروسی‌تان خواهید کرد. می‌توانید هرکاری که خودتان دوست دارید با ماشین‌تان بکنید. با این حال اگر هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارید، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی کمی بیشتر فکر کنید.

      نویسنده : نوین مارکتینگ
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت: 19:15
      بازدید : 332

      چگونگی انتخاب ایده آل ترین تالار عروس

      *به تمامی موارد زیر برای انتخاب تالارعروس فکر کنید*

      اگر به دنبال تالار عروس هستید که سرویس کامل ارائه میدهد و یا مکانی که خودتان بتوانید دکور و یا شرکت هایی برای سرویس به همراه ببرید مطمئن شوید که حساب هزینه تمامی موارد را کرده باشید. شرکتی که میز و صندلی و رومیزی ارائه میدهد ممکن است هزینه اش نسبت به اینکه خودتان این موارد را اجاره کنید بیشتر باشد. اما به هر حال باید با شرکت ها جهت اجاره وسایل مورد نیاز هم مذاکره کنید که برآوردی از هزینه اجاره داشته باشید. این نکته را هم در نظر داشته باشد که اقلامی که میتوان اجاره کرد معمولا اقلام اولیه و ابتدایی هستند و شما برای تزیین بهتر محیط خود نیاز به پرداخت هزینه های بیشتری هم دارید.

      *راهنمای انتخاب یک تالارعروس برای برگزاری عروسی*

      در حالیکه تقریبا تمامی موارد مربوط به عروسی مانند پوشیدن کت و شلوارو جای لباس عروس، حذف گل و کیک از مراسم و .. ، انتخابی هستند تنها یک مورد است که نمیتوانید آنرا نادیده بگیرید و آن انتخاب مکان مناسب جهت برگزاری مراسم میباشد. به هر حال شما باید برای جمع شدن دوستان و خانواده و جشن گرفتن آنها مکانی مناسبی را در نظر گرفته باشید..
      اما انتخاب یک تالار عروس مناسب همیشه ساده نیست. انتخاب های متعددی بسته به اینکه به دنبال یک مزرعه جذاب یا یک تالارعروس باشکوه، یک رستوران دنج و راحت و یا یک محدوده ساحلی آرام هستید ، وجود دارد که باید از میان آنها یکی را برگزینید. به همین دلیل از چند برنامه ریز مراسم عروسی درخواست کردیم که مهمترین نکات جهت انتخاب مکان رویایی شما را در میان بگذارند.

      *قبل از انتخاب تالارعروس با برنامه ریز خود مشورت کنید*

      تشریفات مجالس بیشترین آشنایی با قابلیت های یک مکان خاص، چیدمان، و اقلام و زمان مورد نیاز برای انجام تغییرات در آن را دارند. اگر راه خلاقانه ایی برای منحصر بفرد کردن فضا و یا موضوعی که باعث سختی نایل شدن به تصور ذهنی شما از محیط ایده آل تان وجود داشته باشد، برنامه ریز شما مسلما آنرا میداند!

       

      تشریفات مجالس

      *مکانی را انتخاب کنید که با تصویر ذهنی خودتان از محیط مطلوبتان همخوانی داشته باشد*

      هر چند ممکن است این موضوع خیلی بدیهی به نظر برسد اما به دنبال مکانی باشید که با معیارهای زیبایی که شما در ذهن دارید همخوانی داشته باشد. اگر به دنبال یک عروسی مجلل و مدرن هستید در جستجوی گالرهای هنری، رستوران های با طراحی خوب، یا یک تالارعروس بزرگ باشید. از طرف دیگر مراسم عروسی که در آن المان های طبیعی به کار گرفته میشود در محیط هایی هوای آزاد مانند پارکها، حیاط پشت خانه و مزرعه ها بهترجواب میدهد. انتخاب یک مکان که با تم شما همخوانی دارد ( و یا آنرا بهبود میدهد) کمک میکند که مراسم عروسی شما پیوستگی بیشتر با فضای آن داشته باشد.

      *لیست مهمان های خود را بدانید*

      قبل از جستجو برای تالار عروس دانستن اینکه قصد دارید چه تعداد مهمان دعوت کنید شما را از بسیاری مشقت و مشکلات در حین کار خواهد رهانید. اگر مکانی که انتخاب کرده اید برای مهمان هایی که به دعوت شما جواب مثبت داده اند کوچک باشد شما در موضع دشواری قرار خواهید گرفت. خیلی از زوج ها تعداد مهمان های دعوتی خودشان ( یا آنهایی که پدر و مادرشان اضافه خواهند کرد!) را دست کم میگیرند. بنابراین قبل از شروع به هر کاری در این زمینه با آنها توافق هایی داشته باشید.

      *محدودیت بودجه خود را در نظر داشته باشید*

      موضوع مالی صرفا به هزینه مربوط به فضا منحصر نیست زیرا بسیاری از مکان هایی که سرویس پذیرایی دارند (مانند هتل ها) به ازای سرویس برای هر شخص هم هزینه هایی اعمال می کنند. طراحی دکور و گل نیز هزینه ها را بالاتر هم می برد. بنابراین باید محدودیت بودجه ایی خود و همچنین برآوردی تقریبی از هزینه های اجرای طراحی داشته باشید. اگر مجموع این هزینه ها بعلاوه هزینه استفاده از مکان از سقف بودجه ای شما بالاتر میزند باید یا در هزینه های طراحی خود تجدید نظر کرده و آنها را کاهش دهید و یا اساسا به دنبال تالار عروس به صرفه تر دیگری باشید.
      کل میزان بودجه خود را برحسب نوع مشخص کنید و بیشترین اولویت را به هزینه هایی که اهمیت بیشتری دارند تخصیص دهید چرا که اگر مکان خود را انتخاب کنید و بعدا متوجه شوید که هزینه مورد نیاز بیشتر از سقف تخصیصی شماست برای کنترل هزینه ها در مخمصه بدی قرار میگیرید.چون در این صورت به دهها نفر دیگر هم مجبورید هزینه هایی پرداخت کنید. اگر مطمئن نیستید که در محدوده شما دسته بندی جزیی هزینه ها به چه صورت می باشد با برنامه ریز خود مشورت نمایید تا اطلاعات دقیق تراز منطقه خود نسبت به اطلاعات در سطح ملی که معمولا آنلاین ارائه میشود به دست بیاورید.

      *با خودتان صادق باشید*

      با سیل عظیم عروسی های مجلل، بسیاری از زوجها انتخاب تالار عروس را بر اساس عروسی های آنلاینی که مجذوبشان کرده انجام میدهند. اما بسیار مهم است که از خودتان بپرسید چه چیزی با شما به عنوان یک زوج تناسب دارد و جایی و طرحی ایی را انتخاب کنید که مناسب و در شان خودتان باشد. و این نکته را در نظر داشته باشد که یک مکان ممکن است با یک تم و طراحی مشخص خیلی ایده ال به نظر برسد اما برای ذایقه و سلیقه شما مناسب نباشد.


      نویسنده : نوین مارکتینگ
      برچسب‌ها : تالار عروس, تشریفات عروس,
      تاريخ : دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:16
      بازدید : 286

      انتخاب لباس عروس

      احتمالاً مهمترین خرید شما برای جشن عروسی ، لباس عروس است و می تواند تجربه ای دلنشین برای شما باشد. در اینجا به نکاتی اشاره کرده ایم که شما در هنگام انتخاب لباس عروس بهتر است به آن ها توجه کنید:

      *خرید لباس عروس اغلب یک تجربه لذت بخش است*

      این ناراحت کننده است که عروس خانم ها در اولین مراجعه برای خرید لباس ناامید می شوند. دستپاچگی در زمان قرار ملاقات ، لباس های از پیش دوخته شده که به خوبی متناسب با استایل و سایز شما نیستند، فروشنده های سرسنگین ، لباس های رویایی که در زمان پرو افتضاح به نظر می آیند و … همه و همه می توانند عواملی باشند که خرید شما را به یک جهنم به تمام معنا تبدیل کنند.

       

      لباس عروساحتمالاً مهمترین خرید شما برای جشن عروسی ، لباس عروس است و می تواند تجربه ای دلنشین برای شما باشد

      برای خرید لباس زمان بیشتری بگذارید و در میان زمانی که برای آن در نظر گرفته اید، برنامه های سرگرم کننده مانند ناهار و یا میل کردن یک نوشیدنی را نیز در کنار خرید خود بگنجانید. اگر با فرد متخصص در بوتیک راحت نیستید آنجا را ترک کنید. لباس عروس یک سرمایه گذاری قابل توجه است، بنابرین بوتیک ها موظف اند برای شما ارزش قائل باشند و احساس خوبی برایتان ایجاد کنند. یک متخصص با تجربه باید بتواند استایل هایی را به شما پیشنهاد کند که با شکل بدنی شما متناسب باشد. حتی اگر قبلا این مدل و استایل ها را در نظر نگرفته باشید.
      لباس شما باید با استایل مراسم عروسی تان هماهنگ باشد.

      از صفحه مزون لباس عروس ایران ود دیدن فرمایید.

      در زمان انتخاب لباس عروس به نوع مراسمی که قرار است برگزار کنید خوب فکر کنید. چه فصلی را انتخاب کرده اید؟ آیا این یک مراسم کاملا رسمی است و یا یک مراسم خودمانی در کنار ساحل؟ آیا مراسم در یک مکان تاریخی برگزار می شود و یا در یک تالار عروس ؟ اگر مراسم شما دارای تم است ممکن است بخواهید لباستان به گونه ای باشد که با ان تم یا مضمون هماهنگی داشه باشد. از سوی دیگر، بعضی از عروس ها ابتدا لباس خود را انتخاب کرده و سپس تم مراسم خود را تنظیم و تعیین می کنند.

       

      لباس عروس

      *بدانید چه چیزی فرم بدن شما را بهتر از واقعیت نشان می دهد*

      • استایل و برش های بسیار زیاد و متنوعی برای لباس عروس وجود دارند که همیشه یک چیز متناسب با اندام شما وجود دارد. نکته کلیدی این است که شما از استایلی استفاده کنید که ویژگی های خوب اندام شما را بزرگنمایی کند در حالیکه با اینکار توجه اطرافیان را از نواحی دیگر که تعریفی نیستند دور کند.

      این نکته های کلیدی را به خاطر داشته باشید:

      *لباس های بالاتنه کوتاه پاهای کوتاه را بلند تر نشان می دهند
      *لباس هایی که بالاتنه آن ها تا کمر هستند مناسب افرادی است که دارای کمری کوتاه هستند
      *برای عروس های چهار شانه یقه هفت بسیار گزینه ای خوب است زیرا این نوع یقه لاغر کننده است
      *خطوط افقی بدن را پر تر نشان داده و خطوط عمودی باعث می شوند تا شما لاغر و کشیده به نظر بیایید
      *به هیچوجه برای پوشاندن نواقص بدن از تزئینات برجسته استفاده نکنید زیرا با اینکار توجه دیگران بیشتر به آن قسمت جلب می شود.
      *برعکس لباسی انتخاب کنید که اعتماد به نفس شما را بالا برده و بعد ها با دیدن عکس هایتان احساس ناخوشایندی برایتان ایجاد نشود
      *برخی از عروس ها با رویای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده آلشان لباسی با سایز کوچکتر از واقعیت خود تهیه می کنند. اگرچه شما به طور حتم بیش از عروسی وزن کم می کنید اما لباسی بخرید که متناسب با سایز شما باشد و نیازی به تغییر در روز های آخر نداشته باشد.
      *بیشتر ازینکه به مد توجه کنید بر اساس استایل خودتان پیش بروید
      *اگر لباسی بخرید که بیش از اندازه مطابق مد روز باشد مطمئن باشید که در روز عروسی آنقدر که باید شبیه به یک عروس نخواهید بود. به جای انتخاب یک لباس مد شده ، لباسی که قلباً دوستش دارید و به شما احساس فوق العاده بودن میدهد انتخاب کنید.
      *بهتر است به جای پوشیدن لباسی شبیه به لباس های مانکن ها در راهروی مد با استفاده از زیور آلات و جواهرات خود و لباستان را پر جلوه و خاص کنید. این کار باعث می شود تا شما در آینده حسرت داشتن لباسی زیبا را نخورید.


      نویسنده : نوین مارکتینگ
      برچسب‌ها : مزون لباس عروس, لباس عروس,
      تاريخ : دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت: 19:24
      بازدید : 314

      انتخاب تالار عروس در ایران ود

      انتخاب تالار عروس در ایران ود

       

      نتایج جستجو شده برای تالار عروس

      تالار پارس

      البرز - گوهردشت

      تالار مهستان

      البرز - بلوار نبوت

      تالار جام جم

      البرز - عظیمیه

      تالار بابک

      البرز - گوهردش


      نویسنده : نوین مارکتینگ
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396 ساعت: 12:42
      بازدید : 308

      صفحات وب